0

Info: 017776128 (Pon – Pet 09:00 – 17:00)

1/2
  • Garancija najniže cijene
  • Isporuka u 3-5 dana Besplatno za kupovine veće od 300 kn
  • 14 dana pravo na vraćanje/zamjenu
  • Preporuke ZAPATOS u odnosu na vraćanje artikla:

    Ako ste riješili da vratite kupljeni artikl, molimo vas da imate u vidu sljedeće aspekte:

    • KKako bi mogli da iskoristite pravo na vraćanje artikl, preporučujemo vam da vratite proizvod u stanju u kojem ste ga zaprimili: u originalnogm pakiranju (kutija ili vreća), sa cijelim naljepnicama i pratećim dokumentima, bez uticaja i dodira direktno sa obućom, i paket mora adekvatno zapakiran (u papiru ili najlonu), prije predavanja paketa kuriru.
    • Također, radi izbjegavanja odbijanja zahtjeva za vraćanje, preporučuje se da se izbjegava vraćanje već korištenih proizvoda, zato što, u ovom slučaju nisu ispunjeni uslovi za vraćanje, a to će dovesti samo do nepotrebnog plaćanja kurirske takse za isporuku i primanje paketa.

    Provjera vraćenih proizvoda:

    Svi vraćeni artikli analizirani su individualno, u detalju, od strane naših specijalista, a proces provjere vrši se pred kamerama za nadzor kako bi postojala maksimalna providnost u odnosu na analiziranje vašeg zahtjeva za vraćanje.

    Troškovi za vraćanja:

    Opcija u odnosu na način vraćanja paketa pripada u vama u cjelini kao i što se tiče biranja kurira (nisu prihvaćena vraćanja kroz Hrvatsku poštu) sa kojim će te poslati paket. Trošak slanja proizvoda u cijelosti plaća klijent a ne ZAPATOS.

    Ako želite da vam mi pomognemo oko slanja paketa, možete zatražiti naše usluge kurira za cijenu od 25,00 kn**. Možete nas kontaktirati preko telefona ako želite da vam mi pošaljemo kurira.

    Važno: ZAPATOS ne prihvaća primanja paketa sa plaćanjem taksi u momentu primanja paketa.

    Adresa za isporuku i trajanje isporuke:

    Ovo je adresa na kojoj možete isporučiti paket koji sadrži vraćen proizvod:

    • Primalac: BOUTIQUE MALL
    • Adresa. Mašićeva 3a, 10000 Zagreb, Hrvatska

    Delegat ZAPATOS preuzet će pakete svakog dana od ponedjeljka do petka, osim ako se radi o državnim praznicima.

    Vraćanje protuvrijednosti proizvoda:

    Vraćanje protuvrijednost cijene artikla vrši se od strane ZAPATOS u skladu sa našim zakonom

    • Bankovna uplata: iz računa BOUTIQUE MALL na vaš osobni račun;
    • Vraćanja iznosa na kartici sa koje je bila vršena uplata (samo za narudžbine plaćene karticom;

    Razlozi zbog kojih ZAPATOS odbija vraćanja proizvoda:

    • Fizičko oštećenje originalnog pakiranja (kutija ili vreća) ili primjena trake direktno na kutiju zbog ne odgovarajućeg pakiranja (u papiru ili najlonu) izvršene od strane klijenta ili kurira (u slučaju ako isti mora da zapečati sadržaj paketa, ako isporučilac to ne uradi);
    • Oštećenje ili kaljanje proizvoda zbog ne odgovarajuće kutije i oštećenja originalne kutije;
    • Upotreba proizvoda i slanje proizvoda sa znakovima habanja ili ne neugodnih mirisa.
    • Zahtjev za vraćanje poslano nakon 14 dana od primanja paketa.

    Važno!

    ZAPATOS.HR ima pravo da odbije plaćanje vraćenih paketa koji dolaze zapakirani na neodgovarajući način.

    Vraćeni proizvodi moraju biti u istom stanju kao u momentu primanja: bez oštećenja, defekta (osim u situaciji ako je klijent od početka javio defekt zastupnicima www.zapatos.hr). Svi vraćeni paketi moraju biti u istom stanju u kojem su bili zaprimljeni, u originalnom stanju, bez oštećenja, bez primjene trake na kutiji.