Obavještavamo vas da zapatos.hr kupcima nudi mogućnost zamjene kupljenog proizvoda s drugom veličinom ili drugim modelom po izboru kupca kroz jednostavnu i brzu proceduru zamjene paketa (naknada za zamjenu 3,00 €).
Međutim, ako želite vratiti kupljeni proizvod, pažljivo pročitajte donje upute i točno ih primijenite, uzimajući u obzir sve aspekte postupka povrata:
Provjera vraćenih proizvoda:
Sve vraćene proizvode naši stručnjaci analiziraju pojedinačno, detaljno, a proces provjere se obavlja pred nadzornim kamerama kako bi se imala maksimalna transparentnost u analizi vašeg zahtjeva za povrat. dakle:
- Kako biste iskoristili pravo na povrat, preporučujemo Vam da proizvod vratite u stanju u kojem ste ga primili ), s netaknutim naljepnicama i priloženim etiketama: u originalnom pakiranju (kutija) + zaštitna vreća (može biti originalna ili vaša). Nemojte lijepiti originalnu kutiju proizvoda kako je ne bi oštetili prije nego što navedenu predate kuriru.
- Također, kako bi izbjegli odbijanje zahtjeva za povrat od nas, preporučavmo da ne vraćate već nošene ili oštećene proizvode, jer u tom slučaju nisu ispunjeni uvjeti povrata, u tom slučaju paket će biti vraćen uz naknadu za dostavu na vašu adresu.
- Trošak dostave vraćenih proizvoda u potpunosti snosi kupac, a ne Zapatos, naknada za povrata iznosi 4,00 € ( ukoliko zatražite uslugu preuzimanja od nas)
Ako su ispunjeni i prihvaćeni gore navedeni uvjeti, slijedite korake u nastavku:
- Ispunite obrazac za povrat na ovoj stranici.
- Pripremite paket propisno kako je navedeno gore.
- Pošaljite paket: Odabir kurirske službe može biti po vašoj želi. Vraćanje kroz Hrvatsku poštu nije prihvaćeno.
Adresa za isporuku
Ovo je adresa na kojoj možete isporučiti paket koji sadrži vraćen proizvod:
- Primalac: Zapatos.hr - Boutique Mall SRL
- Adresa. Stupničke šipkovine 22, 10255 Donji Stupnik
- Telefon: 017776128
Vraćanje protuvrijednosti proizvoda:
Vraćanje protuvrijednost cijene proizvoda vrši se od strane ZAPATOS u skladu sa OUG zakonom 34/2014, član 13 stav 1,2 i 3 u roku od 14 dana kroz jednu od slijedećih opcija:
• Bankovnom uplatom sa računa Boutique Mall na vaš IBAN. Vaš račun ne ne smije biti blokiran i zaštićen.
Razlozi zbog kojih Zapatos odbija prihvatiti povrat:
- fizičko oštećenje originalnog pakiranja (kutije) ili lijepljenje ljepljive trake izravno na nju zbog neodgovarajućeg pakiranja (papir ili najlon) od strane kupca ili kurira (ako je isti prisiljen zapečatiti sadržaj paketa, ako pošiljatelj to ne čini);
- oštećenje ili zaprljanje proizvoda zbog neodgovarajućeg pakiranja i prethodnog oštećenja originalnog pakiranja;
- korišeni proizvodi sa znakovima nošenja ili neprikladnih mirisa.
- Ukoliko je zahtjev za povrat poslan nakon 14 dana od dana primitka paketa putem GLS-a.