Veličina nije dobra? Želite drugi model ili boju?
Zapatos
specijalisti su spremni odgovoriti na sva vaša pitanja.
Kontaktirajte nas na +38517776128 (P-P 10:00 - 18:00) email:
info@zapatos.hr
i mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo!
Veličina vam neodgovara?
- Pošaljite zahtjev za promjenu u roku od 14 dana od dana primitka paketa.
- Šaljemo vašu pošiljku uz naknadu od 3€ ** .
Želite drugi model ili boju?
- Pošaljite zahtjev za promjenu u drugi artikl(boju) u roku od 14 dana od dana primitka paketa.
- Šaljemo vašu pošiljku uz naknadu od 3€ **.
- Vijednost kupnje orginalnog artikla biti će oduzeta od vrijednosti novog artikla koji izaberete i paket će biti poslat vama.
Zapatos preporuka u vezi zamjene artikla
Ako odlučite zamjeniti kupljeni artikl ,molimo imajte na umu sljedeće aspekte:
- Da bi dobili pravo na zamjenu artikla, sugeriramo da navedeni artikl vratite u istom stanju u kojem ste isti zaprimili: u orginalom pakiranju(kutija ili vreća) sa netaknutim naljepnicama i dokumentima koji su došli uz to, bez ometanja na bilo koji način, i pripremite odgovarajući paket (u papir ili najlon) prije predaje kurirskoj službi .
- Također, da bi izbjegli odbijenicu za povrat , sugeriramo da izbjegavate vraćati artikle koji su već korišteni ili oštećeni , u ovom slučaju i stanju nije moguće primjeniti povrat, i ovo će zahtjevati plaćanje za povratno putovanje kurirskoj službi .
Provjera povratnih artikala:
Svi vraćeni artikli biti će zasebno testirani, u detalje, od strane naših specijalista , i proces kontrole je urađen ispred nadzornih kamera da osigura maksimalnu transparentost u vašoj povratnoj analizi.
Razlozi zbog koje Zapatos
odbije povrat artikala:
- Fizička oštećenja original pakiranja(kutija ili vreća) ili primjenjene ljepljive trake direktno tokom pakiranja(kutija ili vreća) napravljena od strane klijenta ili kurirske službe(u ovom slučaju kurir biti ce primoran zatvoriti paket ukoliko pošiljatelj to ne uradi)
- Oštećenje ili znaci oštećenja artikla tokom nepravilnog pakiranja ili oštećenja originalnog pakiranja.
- Korišteni artikli poslati sa znacima korištenja koji pokazuju da je artikal bio korišten i ima neugodan miris.
Vraćeni proizvodi moraju biti u istom stanju kao u momentu primanja: bez oštećenja, defekta (osim u situaciji ako je klijent od početka javio defekt zastupnicima www.zapatos.hr). Svi vraćeni paketi mora biti u istom stanju u kojem su bili primljeni, u originalnoj ambalaži, bez oštećenja, bez primjene trake sa lijepkom.