Veličina nije dobra?
Želite drugi model ili boju?
Zapatos
specijalisti su spremni odgovoriti na sva vaša pitanja.
Kontaktirajte nas na +38517776128 (P-P 10:00 - 18:00) email:
info@zapatos.hr
i mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo!
Veličina vam neodgovara?
-
Pošaljite
zahtjev za promjenu u roku od 14 dana od dana primitka paketa.
-
Šaljemo
vašu pošiljku uz naknadu od 20 KN ** .
Želite drugi model ili
boju?
-
Pošaljite zahtjev za
promjenu u drugi artikl(boju) u roku od 14 dana od dana primitka
paketa.
-
Šaljemo vašu pošiljku uz
naknadu od 20 KN **.
-
Vijednost kupnje orginalnog
artikla biti će oduzeta od vrijednosti novog artikla koji izaberete
i paket će biti poslat vama.
Zapatos preporuka u vezi
zamjene artikla
Ako odlučite zamjeniti
kupljeni artikl ,molimo imajte na umu sljedeće aspekte:
-
Da bi dobili pravo na zamjenu
artikla, sugeriramo da navedeni artikl vratite u istom stanju u
kojem ste isti zaprimili: u orginalom pakiranju(kutija ili vreća)
sa netaknutim naljepnicama i dokumentima koji su došli uz to, bez
ometanja na bilo koji način, i pripremite odgovarajući paket (u
papir ili najlon) prije predaje kurirskoj službi .
-
Također, da bi izbjegli
odbijenicu za povrat , sugeriramo da izbjegavate vraćati artikle
koji su već korišteni ili oštećeni , u ovom slučaju i stanju
nije moguće primjeniti povrat, i ovo će zahtjevati plaćanje za
povratno putovanje kurirskoj službi .
Provjera povratnih
artikala:
Svi vraćeni artikli biti će
zasebno testirani, u detalje, od strane naših specijalista , i
proces kontrole je urađen ispred nadzornih kamera da osigura
maksimalnu transparentost u vašoj povratnoj analizi.
Razlozi zbog koje Zapatos
odbije povrat artikala:
-
Fizička oštećenja original
pakiranja(kutija ili vreća) ili primjenjene ljepljive trake
direktno tokom pakiranja(kutija ili vreća) napravljena od strane
klijenta ili kurirske službe(u ovom slučaju kurir biti ce primoran
zatvoriti paket ukoliko pošiljatelj to ne uradi)
-
Oštećenje ili znaci
oštećenja artikla tokom nepravilnog pakiranja ili oštećenja
originalnog pakiranja.
-
Korišteni artikli poslati sa
znacima korištenja koji pokazuju da je artikal bio korišten i ima
neugodan miris.
ZAPATOS.HR ima pravo da odbije plaćanje vraćenih paketa koji dolaze pakovano na neodgovarajući način.
Vraćeni proizvodi moraju biti u istom stanju kao u momentu primanja: bez oštećenja, defekta (osim u situaciji ako je klijent od početka javio defekt zastupnicima www.zapatos.hr). Svi vraćeni paketi mora biti u istom stanju u kojem su bili primljeni, u originalnoj ambalaži, bez oštećenja, bez primjene trake sa lijepkom.